lördag 23 augusti 2008

God morgon

Funderar fortfarande på om jag vill flytta hit till nya bloggen, känns kanske inte som rätt tillfälle till en mini-nystart hrm men ändå! Kanske det lilla som gör det? Lördag morgon, känner mig ganska pigg fastän jag sovit alldeles för lite, ligger redan flera timmars sömn back efter veckan som varit men men, måste vara positiv och inte tänka på det. Mycket känns otroligt overkligt nu, känns som om jag står utanför och ser på de saker som händer utan att jag kan påverka dem, wiered. Helt säkert en försvarsmekanism för att överleva, och det så bra som möjligt. Tycker att jag klarar av situationen bra än så länge, känns tryggt, får inte drabbas av panik eller gräva ner mig själv. Lätt att straffa sig själv och förstöra saker som faktiskt är bra i livet, no good!

Ska snart till sjukhuset men funderar på att kila förbi Löplabbet och shoppa en "Nike+Apple" personliga träningsguide innan, hjälper helt säkert mitt "komma igång med träningen på stört" projekt. Kvällen kommer troligtvis att bli riktigt lugn, <3 ska troligtvis bort, jag är medbjuden men känner att det skulle vara skönare att koppla av och pyssla med sådant hemma som jag aldrig annars hinner med...lovely!*

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Klart jag vill följa med dig hit!!

Hoppas du får en bra helg trots omständigheterna.

Kram Linalotta

Unknown sa...

...synd att man inte kan lämna kommentar med Namn/URL. Knepigt att man kan göra det hos vissa men tydligen inte här hos dig...

www.linalotta.blogg.se

Att verifiera är ju inte heller det roligaste...men men det ska inte stoppa mig från att lämna kommentarer till dig ;)

Malin sa...

Vad gott med en ny blogg! Kan vara skönt emd en nystart ibland, hoppas du får en bra lördgaskväll! :)

Sundaychic.blogg.se

Spis, løp, les sa...

Jeg henger med hit! Så fin bloggen din ble!

Mademoiselle Blueberry sa...

LinaLotta: Åh nej, det hade jag inte ens tänkt på, får se om man kan ändra inställningarna...glad att du kommit med hit:!)*

Mademoiselle Blueberry sa...

Malin, absolut, behövs ibland! Hoppas jag ska få ordning på det hihi!:)* Ha en mysig Söndag nu! Kraam!

Mademoiselle Blueberry sa...

Kamilla: Tack:)* Vad glad jag blir!!!