lördag 30 augusti 2008

Sunshine hos La Fleur


God morgon bloggen, god morgon världen. Hoppas på att morgonens "Feel good" känslor håller i sig. Har haft den optimala morgonen, längesedan jag kände mig så här "nöjd" med tillvaron. Vaknade pigg och utvilad vid halv åtta till en solig, ledig Lördag. Underbart! Peppad som jag blivit med löpningen nu var det som bäddat för en Hurtbulle-runda! (Innan åtta en Lördag morgon är igentligen inte helt ok hihihi!) Är otroligt nöjd med Apple-kitet, funkar kanon! Sprang på Fröken H vid Järntorget, som trodde jag var ute och Power Walkade hmpf, går inte så fort i början thi! Men skam den som ger sig! Nu ansiktsmask, nagelmålning ("höst" premiär för Mavalas Mordeaux) och morgon Latten, snart shopping + lunch med <3. Är riktigt sugen på lite nya snittade Hortensior, har sett att NK fått in dem i alla olika kulörter, bara priset som talar emot dem...hm, vi får se!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jiha! Har också varit på Balance och gått raskt en halvtimme och jisses vilka endorfiner som sprudlar i kroppen.

Jag är säker på att din positiva känsla kommer hålla kvar sig!

Anonym sa...

Vad mysigt med en sådan bra start på dagen! Gäller att ta vara på dom dagarna.
Hoppas att du hittade något roligt på shoppingrundan som förgyllde dagen ytterligare!
KRAM

Anonym sa...

Vad kul att du också har en espressomaskin! Jag förstår att det är den hemma-lyx-latten som är med på bilden ;-D Jag utmanar dig att lägga ut en hel fikabild ;-) Kram