måndag 29 september 2008

Raining cats and dogs...

Jag tänkte inte på mina nya Hunters en enda gång när jag plaskade hem från sjukhuset via Hemköp. Utan paraply men iförd lilla kjolen, skinnjackan, små ballerinorna och Bayswatern på armen, icke att förakta. Var längesedan jag var så totalt genomdränkt. Plask i skorna, droppande hår och ett kolsvart genomdränkt Mullbär (tur att den varit med om både det ena och det andra innan!) Usch och fy nu är jag dock torr igen och har till och med påtat ihop en sats med Amerikanska Blåbärsmuffins!

7 kommentarer:

Snart tretti sa...

mmmm! Det så godt ut! :)

Anonym sa...

Sv: :) hoppas du får en härlig tisdag du med!

Vad gott det ser ut. Mums.

Kram på dig

Anonym sa...

Vad mumsiga dina bullar såg ut=)
Skulle gärna ge dig en stor cupcake med ljus när du fyller, det borde alla få!

Regnar här också och är riktigt grått ute....
Sköt om dig!KRAM

Anonym sa...

Oh yummy, lite avsundsjuk blir jag för längtar själv så till mitt kök blir färdigt som det nu känns som det aldrig kommer bli men men...
Hoppas du visar klippningen. Jag är väldigt fundersam vad gäller mitt eget hår, lugg eller inte, långt hår eller kort, slingor eller ej, ja du vet massvis med olika alternativ:)
...och på tal om Mullbären. Valde mellan Emmy´n och Mabel när jag köpte förstnämnda men den andra är ju också jätte fin. Älskar den bra kvaliteten. Dock är jag inte lika förtjust i hur tung Emmyn är... Är Bayswatern också det? Funderar på en sådan men kan inte bestämma mig för färg och om den är så praktisk för mig, egentigen bättre med axelrem just nu men vad gör man itne för att vara fin:)

Mademoiselle Blueberry sa...

Grombaben: Mmm, Jummy!*

Madeleine: Åh, hihi! Thank u sötast!

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: Men tänk vad underbart med ett helt nytt kök! Åh, lycka! Hår=svårt och det största problemet är ju att det växer så långsamt, hade det gått fortare hade dte ju bara varit att fixa och ändra hej vilt...hrm. Mulberrys kvaliteé är underbar, tänk att något kan bli bättre ju mer man använder det (tänk om det vore så med skor också...) Bayswatern är otroligt tung vilket jag inte alls gillar, även om jag knappt har något i den känns det som en belastning...rekommenderar inte den så sätt men annars är den lovely! Rymlig och bra längd på handtagen!

Anonym sa...

Å, vilka underbara muffinsar!!! Du är en riktig muffins-queen ;) Skulle inte tacka nej till en fika med sällskap av de godingarna, hihi! Då förklarar jag ena halvan av fikautmaningen avklarad ;) Du måste ju visa kaffet ju ;) Närå, du gör som du vill, hihi! KRAAM