fredag 12 september 2008

Strålande solsken, nu kör vi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

På jobbet kör de med "ställ bilen hemma". Själv har jag alltid tagit "avstånd" från bilen och bor man i götet funkar kollektivt finfint. Du som bor ett par min från jobbet behöver verkligen "springa":-). Åt faktiskt lunch på Brulé häromdan. Det blev en "panna" med fetaost o spenat. Jätte god men minus för tzatsiki som fick pannabotten att "mjukna". Vill oxå bo centralt! Tittade faktiskt på en läg på Kyrkog 42 förra året. Blev ingen affär men kanske lika bra när priset har sjunkit sen dess:-). BMW går åt som smör bland bratsen så kolla upp med trendiga sajter o se om du får annonsera där. Lycka till! Kram/Sanna

Mademoiselle Blueberry sa...

Det är ungefär 1000 ggr bättre att åka kollektivt i centrum, parkeringsplats, långa köer, stress usch! Åh så det var en "panna!" jag borde provat på Brulé det såg riktigt goda ut! Får bli nästa gång! Läste Ebbas blogg och blev riktigt sugen på att besöka Da Matteo , var riktigt längesedan nu!:)* Det är skönt och praktiskt att bo centralt men charmen att "åka in till stan" försvinner ju, kan jag sakna likaså grönområden men man kan ju inte få allt. Sparar väldigt mycket tid på att bo centralt som det är nu!

Kommer kanske få hjälp av en god väns bror som tydligen handlar med bilar (!?! vore kanoon)så jag hoppas att det kommer lösa sig! Mycket med det jordiska hihi! Ha en lovely Måndag! (Sjukt kallt och höstigt idag!!) kramisar!*

Mademoiselle Blueberry sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.