måndag 6 oktober 2008

Försök till positivitet!:)*

Blandad kompott hihi! Är riktigt nöjd med mina nya skor som jag sprang på på Yoko Yap. Har letat och letat och äntligen så. Super mjukskinn, ingen hög klack, lagom högt skaft, inga sovskav hittills heller! Liikie!* Den största Muminburken är numera fylld med Granola, nytt Volym shampoo (btw är jag väldigt mycket mer mörkhårig nu än för ett par dagar sedan, hrm!?) Sötaste "Äggklockan" från Alessi har äntligen blivit min.

Är riktigt trött nu, kom hem vid åtta efter mycket arbete och ett besök hos P, har bestämt mig för att bara arbeta fram till lunch resten av veckan, likaså nästa vecka (Om det nu kommer behövas, huh hemska tanke) Orkar inte med stressen, var ledsen halva dagen på kontoret, (mkt tacksam över att jag har världens mest förstående chef). Nu ska jag vara på sjukhuset så mycket jag bara orkar...bara att försöka att bita ihop först nattlig avgång vid 04, no me liike!!*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar skorna, ringde faktiskt min mamma i veckan och frågade efter ett par liknande som jag haft förut. Svaret jag fick var att jag haft dem när jag gick i 4:an och att jag antagligen inte kunde ha dem längre även om hon hittade dem. Skit också.

Anonym sa...

Supersöt äggklocka! Skorna såg riktigt sköna ut, vill själv ha några liknande men med en liten klack men så man orkar traska runt i dem mycket.
Låter riktigt jobbigt med din familj, tänker på dej. Massa kramar!

Anonym sa...

Drömskorna! Jag är på jakt efter några liknande skor. dragkedjor gilla jag och dina är ju superfina. Vad kostade dom, det vore bra om man kunde få se en bild i bloggen hur dom ser ut på :).

Anonym sa...

Trist att du är ledsen - försök visualisera dig gladare, mer harmonisk och lugn så ska du se att du i allafall kommer en bit på vägen.

Jag vet att det är svårt men gör ett eller två försök.

Ett observandum jag gjorde var att du köpt volymschampo ... ett tips. Spraya luggen eller den delen du vill ha volym i med lite hårspray på fuktigt hår, föna tills det torkar och borsta ur ... voila!

Hoppas du mår bättre i morgon!

Kram
stina