onsdag 29 oktober 2008

Mysig kväll..

Mötte upp fröken A direkt efter jobbet, blev en riktig klassiker, Latte och Hallon+kardemumma Muffins (my favorite!:)* på Espresso House, NK. Var inne en halv evighet på NK's blommor, så underbart mycket vackert, skulle gärna ha shoppat med mig både det ena och det andra, fantastiska buketter i mustiga höstfärger etc. LOVE it! Känner mig lugn och glad, hoppas verkligen att det blir en bra dag imon också!

Nu ett avsnitt av "Lost" tillsammans med <3, hoppas alla har en mysig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah vad kul att du hittade in till mig! :) Jag gillar verkligen din blogg, är det ok om jag lägger till en link fran min blogg?

Sov gott! à bientôt :)

Kram Lisa

Mademoiselle Blueberry sa...

Självklart!:)* ok om jag gör det samma hihi? Kramis!*