fredag 14 november 2008

Lyckopiller...

Snart är arbetsdagen äntligen slut, är otroligt trött och seg efter dåligt med sömn i natt + ofantlig träningsvärk. Huuh...men pepp,pepp har tänkt träna bort den med ett Spinningspass i kväll! Ska bli super skönt! Älskar spinning och har spenderat ett otal timmar i olika cykelsalar. Därefter ska Mum och jag fika/äta något och gå på BIO, ska se Mamma Mia (andra gången för mig) vandrade ut ur salongen med ett stort leende på läpparna sist, hoppas på samma effekt denna gång!:)*

Önskar alla en lovely Fredag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle nog behövaen omgång till av Mamma Mia!

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas att den gav dig lika mkt som förra ggr du underbara lilla Fleur. Du måste börja ta hand om dig och faktiskt ochså gråta ut så mkt du orkar ingen ide att stänga inne ngt (från en som vet)
Kram önskar dig en mysig helg!!!!

Anonym sa...

Åååh, jag har sett den tre gånger på bio, och den är ju så himla underbar alla gånger!!! Är i samma lyckorus genom hela filmen och långt efter. Ha en toppenkväll gumman! KRAM

Anonym sa...

Ja, vilken härlig feel good-film det är!
Hoppas du har en riktigt skön helg.

Kramar

Mia sa...

Den är verkligen ett lyckopiller! Om du kommer ihåg klänningen dottern till slut gifter sig i - åh säger jag bara. Nåt sånt vill jag gifta mig i. Romantiskt, sött och bohemiskt...Miljön var ju inte helt fel heller..:)

Många kramar Mia