tisdag 11 november 2008

Uppåt framåt...

Mitt humör är mycket bättre idag, känner mig lugnare och mer harmonisk (berg och dalbana någon hrm!?) Fikade med Fröken P i en hel evighet igår, pratade igenom det senaste året som inte varit det bästa för någon av oss. Kände mig otroligt mycket mer positiv efteråt vilket är huvudsaken! Träningspremiären fick jag dock skjuta på...men idag smäller det!:)*

Har bjudit hem Fröken V på middag så kl 19:00 är det lax som står på Menyn, har saknat sådana små vardagliga trevligheter. Så nära men ändå så långt borta...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får nog åka med på din berg och dalbana...mitt liv är också så...upp och ner....

Hoppas du får en mysig tvkväll=)
KRAMAR

Mademoiselle Blueberry sa...

Åh, då är vi två!:)* stor frustration men nu är det uppåt som gäller!! Stor kram!*