tisdag 30 december 2008

Beautiful mind...


Why,why,why? Jag vet att jag inte ska klaga, absolut inte. Men, det är nästintill olidligt på kontoret nu, toppen som började i slutet på Oktober har inte avtagit utan tvärtom ökat, det är galet, sitter själv med 10 anlöp på mitt bord, fullt program hela tiden, kort lunch och stress,stress,stress. Jag vet att jag ska vara glad som har ett arbete etc,etc...hm, måste rycka upp mig själv. Frustrationen kan ju också grundas i att jag jobbade fram till 21 igår och sov ca 4,5 hrs mellan anlöpen...pust. Men Välkommet tilllskott till resan till Berlin (födelsedagspresent från älskade Herr C) i Februari weeei! måste se framemot den istället för att beklaga mig! Pepp,pepp, snart 2009 och då är det positivitet som gäller! Lovely pics from Flickr muntrar upp för stunden!:)*

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Det er lov å være sliten, selv om man er glad i jobben sin!:)

Høres herlig ut med Berlin, hvilken presang! :)

Håper du får en fin nyttårsaften i morgen- og at julefeiringen har vært fin, tross omstendighetene.

Stor klem til deg!

Anonym sa...

Vill passa på att säga gott nytt år.
Det kan bara bli bättre!!

Verkar som om du ska jobba eller?! Vad du än gör hoppas jag att du får en bra dag, och natt.

Kramar

Anonym sa...

Oj vad jobbigt att det inte ens lugnar ner sig nu, det "ska" ju vara lungt nu. Jag tycker minsann att du har ratt att klaga. ;)

Hoppas att du far en underbar nyarsafton imorgon!

Kram Lisa

Ps. Underbara bilder som vanligt!