tisdag 9 december 2008

India in my heart...

Älskade bloggen, finally!

Har haft det underbart, väldigt avkopplande, annorlunda, vackert, exotiskt...lovely. Men samtidigt nästan 40 grader varmt, otroligt fattigt, smutsigt och ohygieniskt. Älskar Indien och skulle hemskt gärna åka tillbaka men, borta bra men hemma bäst!

Kom hem i Fredags morse, arbetade sedan jour i helgen, måste ha varit mitt allra sämsta beslut någonsin men nästa helgens roligheter är räddade! Har varit otroligt trött, jetlag + en telefon som gick varm in på småtimmarna...hmpf, but I made it!

Känns konstigt att det redan är mitten av December, jag som älskar allt som har med jul, December och vinter att göra känner mig väldigt i ofas och lite splittrad men det ska det bli ändring på. Mum och jag ska inte fira jul hemma utan kikar på andra alternativ, svårt, mycket tankar som inte tillhör det bättre slaget. Antar att nästa jul kommer att kännas bättre att fira !? Hoppas det iaf...

Tänker lägga upp lite bilder, soonish! Love/La Fleur

5 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome home sweetie!!! Skönt att Indien var bra. Jag kan tipsa om jul i Tokyo annars. Jag ska stanna här i jul och tror det blir jättekul.

Anonym sa...

Roligt att läsa att ni haft det bra!
Var här tidigare idag och tänkte...undrar var hon är ;) Har saknat dig i bloggvärlden.

Längtar efter bilder från er resa...

Kramar

Anonym sa...

Välkommen hem ! Ser fram emot bilderna =)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka:)

Anonym sa...

Åh, jippie, du är tillbaka!!! Välkommen hem! Det har varit tomt utan dig här ;) KRAM