fredag 19 december 2008

Lovely

Happiness...snart är hemska 2008 slut, det absolut värsta året hittills, men nu kan det bara bli bättre och det med besked! Är övertygad om att 2009 kommer bli det bästa året ever. Förvisso finanskris etc men hoppas på att slippa de värsta konsekvenserna utav den. Men först födelsedag (imon) med ordentligt firande och jul på Hooks Herrgård, känns mig faktiskt riktigt förväntansfull! Trots all positivitet går det inte långa stunder utan att jag tänker på kära P men bland det sista han sade till mig var att jag inte skulle vara ledsen och det kämpar jag för att inte vara...

Fullt upp på kontoret as usual, hade möte i morse ang en religös kryssningsbåt som eventuellt ska besöka Göteborg under 2 veckor i Februari för att sälja böcker, ordna guidade visningar ombord och föra sitt religösa budskap vidare. Hur spännande som helst hihi! Det är alla roliga underliga uppdrag som gör att jag älskar mitt jobb (trots loads of work coh sena nätter i hamnen etc thi!) På lunchen kilade jag in på NK och shoppade födelsedags present till mig själv (man har inte roligare än man gör sig!) Hoppas, hoppas att jag inte kommer ångra mig, köpte något väldigt efterlängtat och onödigt...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man ska köpa present till sig själv=)
Du är ju värd alla presenter i världen och det ska bli spännande att veta vad du köpte...för du berättar väll;)

Hoppas att du får en underbar dag och sköt om dig sötnos.
Många många Kramar

Mia sa...

Jaha något från Mulberry gissar jag då. Ser med spänning fram emot bilder!
Talar vi väskor måste jag erkänna att jakten på en Chanel har börjat. 2009 ska bli året så jag köper den, kanske till min födelsedag...

Iaf, nu ska jag ta ett glas rött, hoppa i mina gosiga Ralph Lauren pyjamasbyxor och se På Spåret. Upp tidigt imorrn, ingen helg ingen ro.
GRATTIS i förskott, hoppas du får en underbar dag!
Kram Mia

Anonym sa...

STOOORT Grattis på Födelsedagen till bästa fröken La Fleur!!! HURRA HURRA HURRA! Hoppas du får en dag fylld av värme, glädje och kärlek! KRAAAM

Anonym sa...

Klart du är värd gumman!!! Ett stort grattis på födelsedagen!!!!
kram

Anonym sa...

Dina macarons ser som vanligt underbara ut!

Ha en riktigt skön födelsedag. Hooks herrgård, låter ju supermysigt!

Många kramar

Anonym sa...

Massvis med grattis till fröken! Jag gissar på att det är en Mabel? Ha en underbar jul. Tänker på dej. Kramar