söndag 28 december 2008

Update

Känner mig piggare och mer utvilad än på länge, skönt! Har aldrig känt mig så här uppåt inför ett nytt år någonsin, underbart att 2008 och alla dess sorg och hemskheter äntligen är slut. 2009 känns som en frisk fläkt, ny energi, nya rutiner, nya förhoppningar och nya tag! Love it!! 2008 vill jag sudda ut ur mitt minne 4-ever.

Hade världens mysigaste dag med käraste igår. Först invigde vi hans jul-klapps träningskort (som han har fått av snällaste moi) med ett Spinningpass och ett kortare besök i gymmet, välbehövligt efter all julmat hihi! Var riktigt roligt, super kul att kunna träna tillsammans och att han också gillar spinning!:)* Därefter lunchade vi i Saluhallen, passade på att handla med oss middagsmat. Älskar Saluhallen, skulle kunna vandra runt där i timmar...lovely! Kikade lite på rean, blev ingen shopping för min del...på kvällen gick vi på Bio och såg Die Welle, otroligt bra film...mysigt!

Snart lunch med Fröken J, var alldeles för längesen sist!

5 kommentarer:

Mia sa...

Die Welle? Inte hört något om, vad är det för film?

Jag fick också ett träningskort i julklapp. Börjar gälla den 1 januari så då ska jag hänga på låset. Längtar! Om jag ser en Aladdin ask igen ja, då vet jag inte vad jag gör!

Julen har varit nice, lite väl lugn kanske. Van vid galna kusiner men halva släkten är i Thailand i år. Dessutom har jag tekniskt sett inget jullov så jag har en hel del uppsatser att jobba med.
Varvar de dock med glossiga magasin och deckare jag fick i julklapp så det går ingen nöd på mig.
Håller med dig om 2009 - jag hoppas på nya tag!

Kram Mia

Anonym sa...

Jag tror på 2009! Ha det väl :)

Anonym sa...

Hittade din blogg via Stinas. Ville bara säga hej och att jag tycker du har en toppen fin blogg!:)

God fortsättning!

Mvh Sophie

Mademoiselle Blueberry sa...

Mia: Det är en tysk film som handlar om en lärare som under en projektvecka inför "Autokrati", baserad på en verklig händelse, allting spårar ur och slutar hemskt. Riktigt bra och tänkvärd film, rekommenderar den!

De gjorde reklam för en fransk film som jag inte hört något om tidigare "Det regnar alltid i Provence" som måste se, tänkte på dig när jag såg trailern!:)* Måste ses!

Härligt med en lugn jul, magasin + deckare låter lovely! Kanske någon recention på g i bloggen!;)? Är själv på jakt efter nya deckare att läsa...

Vi måste tränigspeppa varandra nu hihi! Stor kraam!

Mademoiselle Blueberry sa...

Olyckssyster: 2009 kommer att vara året med stort Å hihi!:)* Weeeei!

Sophie:Thank u! Och det samma!;)* Hoppas att du haft en skön Söndag! Kraam!*