fredag 2 januari 2009

Förhoppningar om 2009...



...Happiness, health, love...

6 kommentarer:

Ms Shallow sa...

Du, som verkar ha lite koll på Kirsten, är hon tillsammans med han Gyllenhaalkillen? Mais ouii i sådana fall, such a cute couple!

Du kan svara här i din blogg för jag kikar in här dagligen : )

Mia sa...

Det önskar jag med!

Hoppas du har en hrälig helg, själv är jag närmast förlamad efter gårdagens träningspass och imorrn ska jag på det igen! Huh! Men roligt är det och det känns skönt att komma igång igen efter decembers soffliggande.

Stor kram!
Mia

Anonym sa...

God fortsättning=)

KRAMAR

Mia sa...

Hörredu tjejen som gillar Kirsten Dunst. Jag såg en helmysig film med henne idag, Elizabethtown och blev lika frälst. Hon är så mysig men sådan känsla för stil!

Dessutom är soundtracket till filmen grymt! Rekommenderas!

Kram Mia

Mademoiselle Blueberry sa...

Ms.Shallow: Neej tyvärr inte, ganska gamla bilder men de är så underbara!Love them! kramis!*

Mademoiselle Blueberry sa...

Mia: Åh, underbart att komma igång med träningen! Går frammåt här med, rea-shoppade ett par super fina Casall byxor, weei! Ännu en anledning att besöka gymmet!:)*

Jag såg också Elizabethtown, rena turen att jag såg att den gick, lovely!Längtar tills "All good things" har premiär, Kirsten är bäst! Måste lyssna på Soundtracket, tack för tipset låter lovande hihi! Stoor kram på dig!*