onsdag 7 januari 2009

Therefore be happy!

Januari, Februari, Mars har alltid varit de värsta månaderna på året men i år ska det bli annorlunda. Vinter pepp,pepp, har inte känt mig så avslappnad som jag gör nu på en hel evighet. Nu är det fokus på jobb, träning, Vardagslyx, att ta hand om sig själv och de små sakerna i vardagen som piggar upp. Ser mkt ljust på framtiden, känner mig förväntansfull. Det jag ser allra mest fram emot är att flytta ihop med käraste (no stress här inte thi!). Ska börja leta lägenhet seriöst nu och jag får fullt med fjärilar i magen när jag tänker på det, wei! Jag tänker...dubbeldörrar, stukatur, takrosetter, öppen spis, fiskbensparkett, balkong, utsikt, centralt läge... och den ska helst inte kosta en hel förmögenhet. Jag vet att jag är krävande och kräsen men när det kommer till sådant här kompromissas det inte, ännu;)

Inga kommentarer: