fredag 20 mars 2009

. Bonjour weekend

Redan helg, igen. Förstår inte att tiden kan gå så otroligt fort...skönt men känner mig helt slut efter att ha ödslat alldeles för mycket energi på att hetsa upp mig för onödiga saker och stressat hela dagen med massa jobb, hmpf. Men men, hann kila ut en stund på lunchen och kika på både Raglady och Nk. Köpte de efterlängtade svarta Minnetonkas och ett nagellack från Essie i färgen "Allure" som jag tror kommer passa riktigt bra. Mycket shopping nu, kul kul!
Har precis kommit hem från ett Spinningpass, kände mig inte helt peppad innan men är glad att jag inte avbokade. Känns mycket bättre nu! Imon blir det både spinning och tennis med Herr R, så i kväll ska det laddas ordentligt med massa smågodis, Herr C och film, mysigt!

Önskar alla en härlig helg!*

1 kommentar:

rustik charm sa...

Underbart lack, har d jag med och d används flitigt på sommaren:)
kram Kristina