söndag 29 mars 2009

. Borta bra men hemma bäst!

Har haft en underbart mysig helg men som alltid, borta bra men hemma bäst!;)* Jag älskar Köpenhamn, verkligen en riktigt mysig stad, shoppingen är det inte heller något fel på, synd att det ska vara så dyrt bara! Hittade världens sötaste klänning på MJ, hjärtan i rött, blått och lila på, den var helt perfekt, men inte för 4.500 SEK, hmpf! Äntligen fick det bli ett par söta musballerinor som jag så länge suktat efter men aldrig köpt, mycket pga den dåliga lädersulan som de tidigare modellerna hade men nu är det en ordentlig gummisula! (praktisk som man är thi!) Ett doftljus från Diptyque blev det också, har länge velat köpa ett men då de inte finns i Gbg har det aldrig blivit läge, finally!
Bortsett från att shoppa har vi ätit massa god mat, spelat spel, umgåtts och bara haft det bra, fastän helgen ha varit riktigt lugn är jag kanon trött nu. Kom precis hem från en långpromenad, lyckades tappa mitt chip till Nike+Apple kitet, så irriterande men men...nu ska det piggas upp med Van Veeteren och lite smågodis, jummy!:)*

7 kommentarer:

Olyckssyster sa...

Musballerinorna är så himla söta!

♥ Sanna ♥ sa...

Men vilka otroligt söta skor!!
Jag hoppas att allt är bra med dig och att du mår mycket bättre!!
KRAMISAR

Therese sa...

Me likie La Fleur´s shopping! Musballerinorna är sötast. Längtar efter lite varma väder då ska jag också ta mig en tur till Köpenhamn eftersom det tyvärr inte blev av i somras som planerat, men men... Något litet kul atts e fram emot iaf. Ha en underbar måndag!

mary sa...

Ooh! Vilka fina saker du hittat!!! Hoppas helgen varit förnämlig ;-D Stor Kram

Malin S sa...

Underbara Köpenhamn !
Musballerinorna är sooo La Fleur. Piffiga, coolsöta =)

Snart tretti sa...

Ååååh! Superfine ballerinasko! Jeg gleder meg til jeg skal shoppe MJ i New York:)

Jeg måtte også kjøpe ny chip til nike-settet. Min var tom for batteri.. :(

Emelie sa...

Så söta skor!! Oh jag älskar de där doftljusen, visst är de underbara!

Hoppas att helgen i Köpenhamn var avslappnande :)