torsdag 26 mars 2009

. Kivis hos La Fleur

Min samling med Kivisar har fått tillökning, efter gårdagens happy bonus mm tillskott tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle då jag länge suktat efter de olika röda/orange varianterna:)* Det började med en grön nu har jag 17 stycken. Typsikt mig!? Men de är faktiskt otroligt söta och användbara, känns skönt att snart flytta till större thi! Lugn kväll, träningen gick bra, känner mig duktig! Snart packning och Peter Robinsons "Kall som graven", liikie!*

4 kommentarer:

Emelie sa...

Vilken underbar liten regnbågsparad. Vad fint det var att ha hela färgskalan, så sött!

Mia sa...

Kivis är jättemysiga o du har ju hela regnbågen!

Härlig Helg
Kram Mia

Anonym sa...

Å vilken vacker kivi-rad!!
Jag tror jag snart måste skaffa fler, för jag har bara två än så länge ;)

Ha en underbar fredag.
Kram

Spis, løp, les sa...

Så fin samlingen din er! Jeg er imponert! Nå vil jeg også kjøpe flere :-)