tisdag 24 mars 2009

. Som på nålar

Varför inte lite mer sol, slappnat, mysigt? Hm, Känner mig rastlös, splittrad smått stressad, vet inte riktigt varför. Sådär. Har det till och med ganska lugnt på kontoret! Jag kanske hinner tänka för mycket? Har mycket roligheter inplanerade med jobbet framöver, Gokart turnering, Paintball spel, Boule spel med hamnen, Bachelors Club, Skeppsmäklarmöte i Stockholm etc.etc. så det känns ju kul!:)* Alltid fullt program på våren!

I kväll ska det spinnas och fikas med Fröken V, super mysigt! Tiden går så fort, det var alldeles för längesedan jag träffade henne...hmpf! På Torsdag åker Herr C till London, på fredag åker moi till Köpenhamn med fröken K och M. Kanske inte konstigt att jag känner mig splittrad!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket roligt framöver alltså...
Jag åker till Basel i helgen, och det är också med ganska splittrade tankar.

Hoppas du får en underbar helg!
Kramar

Emelie sa...

Oj vad mycket roliga saker på gång. Jag blev jätteinspirerad att själv dra igång lite utflykter och aktiviteter med vännerna!

Klart att det är okej att du länkar till mig, det är ju bara roligt att få den äran! Jag länkar numera till dig också :) Faktum är att jag trodde jag redan gjorde det för jag har haft dig i min blogroll i evigheter men sen såg jag att så inte var fallet.

Kramar Emelie