fredag 17 april 2009

. Bloggen et moi!

Har inte varit kompisar på sistone. Tänker så mycket och vill skriva om allt och inget men sedan så hinns det inte med. När inspirationen sprudlar är det fullt upp och när jag är ledig så tryter inspirationen, måste ändra på detta! Det känns som att det är konstant fullt upp på jobbet, haft flera möten den här veckan som gjort att allt annat jobb kommit i kläm men men, bara att försöka bita ihop.

Känner mig annars otroligt positiv och glad. Har kommit igång ordentligt med att springa, weei! Känns super kul. Finally! Nu är det ett besök på Löplabbet som gäller, riktiga skor lär vara viktigare än rätt byxor;) Annars pepp, pepp, positivitet mais oui!*

1 kommentar:

Emelie sa...

Mm, vet precis hur det känns när man vill men samtiidgt så funkar det inte för att man är stressad, omotiverad eller helt enkelt för uppe i livet. Det är frustrerande oavsett om det är positivt eller negativt tycker jag.

Förresten, vad himla fint du fått här inne. Jag läser ogta bloggar direkt i bloggrollen och då ser man ju inte alla förändringar direkt men jag försöker att gå in kolla emellanåt också för alla är ju så fina och påhittiga och dina bilder och hela din blogg är som en stor karamell!

Kram Emelie