tisdag 14 april 2009

. Saltå kvarn

Är sällan uppe på Avenyn (när jag flyttat blir det "nere" och närmare!) men vid mina Biblioteksbesök hihi, låter ju spännande, fastnar jag alltid i Coop's "Ecobutik" Saltå kvarn gör mig tokig, de sötaste färgglada paketen och påsarna är som små karameller i mina ögon, lovely!! Sakta men säkert har de invaderat mitt skafferi thi! Inne på deras hemsida såg jag att man kan mixa ihop och beställa hem sin egna müsli, alldeles underbart onödigt! En toppen present till någon som uppskattar det lilla extra om inte annat!

2 kommentarer:

Therese sa...

Oh vilken rolig mataffär! :) Thi, sådant som skulle kunna göra min dag... Jag har inte brytt mig nämnvärt om ekologiskt förut men nu sen Saga kom är jag hypernoga med det till henne.

Olyckssyster sa...

Jag älskar Saltå Kvarns paket, så fina och retro i sin utformning. Jag läste i Elle om att beställa sin egen müsli och funderar starkt på detta :)