tisdag 5 maj 2009

. "Aktiv vila och avspänning" för La Fleur

. Oh my, jag kan inte beskriva vilken lättnad jag känner just nu. Det gick bra hos doktorn hon var riktigt trevlig och hon förstod mer än väl problemet. Nu är det halvtidsarbete i en månad och "aktiv vila och avspänning" som gäller pour moi! Känns lovely att det bästa för mig INTE är en heltids sjukskrivning, huuh. Ska fortsätta hos pskologen och gå hos en sjukgymnast för att lära mig koppla av (sjukt jag vet) de har även yoga kurser och Mindfullness träffar, super uppbackning:)* Var uppe på kontoret och pratade med min chef som verkligen är världens snällaste, mest stöttande och förstående just nu. Är otroligt tacksam över detta. 

Imon bär det av till London, I'm excited!

5 kommentarer:

Karolin sa...

Åh, vad bra att allt börjar falla på plats för dig. London låter inte fy skam :)

Therese sa...

Låter som du har bra planer framöver. Pepp, pepp. Dina macaroons är lovely och London låter nästan för bra. Hihi, jag vill följa med:) Ha det underbart!

Emelie sa...

Men vad skönt. Det är ju jättebra att du tar tag i det på det här viset och tar din hälsa och dig själv på allvar. det är så otroligt viktigt att lyssna på sig själv. Hoppas nu att det blir solsken framöver och att London blir lovely!!

Tack för gratulationen till mitt nya jobb :)

Många kramar Emelie

Malin S sa...

Fantastiskt bra att du tog tag i din situation. Ångest och andnöd m.m. är inte alls kul. Att liksom inte kunna kontrollera sig själv är läskigt. Du kommer fixa detta !!! La Fleur är en stark tjej som kommer gå starkare ur det här och in i en lycklig framtid =) Kramar och ha en så suuuuperkul i London !

Lisa sa...

Det later verkligen som en bra lösning. Och väldigt starkt av dig att ta tag i det hela. Enjoy London nu!

Kram fran Lisa