fredag 26 juni 2009

. But why?

. Jag känner mig stressad och har ont i huvudet. Det är inte bra, gör mitt bästa för att vara lugn och harmonisk men det är minst sagt svårt. Jag är rent ut sagt livrädd för att jag inte ska klara av att arbeta etc. Det går bra det jag gör men det är samtidigt sjukt ansträngande och tärande, vilket ju såklart beror på att jag inte är 110 och säkert inte kommer att vara det på ett bra tag men det är så jobbigt att känna att allt känns så jobbigt. Hrm, confusing? Måste acceptera att det är ok att jag tar det lugnare nu är jag gjorde innan, jag är mer disträ och saker tar längre tid men även det lär ju vara en del i "läkningsprocessen". Känner mig även små-deppig vilket inte alls är befogat när det är mitt i sommaren, strålande sol, 25 grader varmt och FREDAG (för att göra det ännu lite bättre)...pepp,pepp måste försöka rycka upp mig och slappna av. Yoga i kväll igen, tror stenhårt på Yoga-lugnet och harmonin.

Inga kommentarer: