måndag 29 juni 2009

. Things on my mind.



Det finns väldigt många fina saker som jag mer än gärna skulle vilja fylla mitt hem med, men har lärt mig att det inte är någon idé att stressa fram större köp som oftare än oftast ångras i efterhand. Något som det är prioritering på är en Musikanläggning, Beosound 1 lockar! Kuddar som matchar JF Manhattan står också på tur liksom möbler till hallen (kan man ha 1 eller 2 Ch24 i hallen eller är det inga "hall-stolar"!?) och en skrivbordslampa...det är nog tur att vi inte har mer än ca 84m2 att möblera thi!*

4 kommentarer:

Therese sa...

Förstår vad du menar, lätt att rusa iväg och bli upp över öronen lyrisk men sedan när det rosa fluffiga molnet svalnar är det lätt att ångra och ändra sig.
En matberedare (heter det så?) från Kitchen aid önskas här också, frågan är bara hur mcyket den skule användas, ehe. Men fin är det ju iaf:)
Satt och surfade runt igårkväll och kollade på väskor. Finns sååå galet många fina som man bara vil ha allihop, hihi. Hrmf, undrar vilken som ska få bli hösten/vinterns inköp tro...

Karolin sa...

Kitchen Aid står högt upp på min önskelista :)

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: Jag har också tänkt på hur mycket man skulle använda Kitchen aiden, smidig när man bakar bröd etc thi! Men den är ju underbart fin! Den stora frågan är ju bara vilken färg man ska köpa den i!! Beslutsångest!:)*

Karolin: Love it!!

Emelie sa...

Nej det är sant att man bör tänka igenom sina inköp men samtidigt inte för länge om man är som mig och går och köper en massa annat skräp istället då. Jag vill vill vill ha en underbar mintgrön eller gul kitchen aid!! Men med just den är dte ju verkligen designen man får betala för mer än kvalitén, även om kvalitén säkert är topp. Den där mintgröna soffan hade jag inte heller tackat nej till, så fin! Jag har länge velat ha några riktigt gamla och slitna Y-stolar men det är lättare sagt än gjort att få tag i. Nya går ju men det kostar dessvärre som allt annat...

Förresten har jag äntligen svarat på din taggning ;)