fredag 12 juni 2009

. Vendredi à La Fleur

. Snart är det helg, weei! Känns underbart, super tråkigt väder dock men det passar sig ypperligt för inomhusaktiviteter så som lägenhetsfix! Dagen har gått bra, knappt två timmar kvar att arbeta. Har sedan jag var i London varit på jakt efter ett par låga röda Converse, lyckades av någon outgrundlig anledning komma hem utan ett par, morr. Tyckte att jag såg dem överallt och kunde vänta med att köpa dem tills det var för sent och de inte fanns i min storlek, störande då det är halva priset på dem där men men...nu har jag iaf pratat med Karltex i Haga som ska ha ett par låga röda i min storlek, weeei! Lycka!:)* Ska kila förbi innan Yogan i eftermiddag...glad,glad!

Planerna inför helgen är, sommarfest med Herr C's kontor på Magnus&Magnus, ett besök på IKEA, Pilates-premiär (?!?) på Haga, Pläd och kudd-shopping på Engelska Tapetmagasinet (!? hoppas!) annars lugnt...

Har ni några trevligheter inplanerade?

Inga kommentarer: