måndag 17 augusti 2009

. Back in Business!

. Ojoj, rivstart på kontoret, full planering framöver försöker att ta det lilla lugna och inte stressa upp mig! Just nu är det fokusering på Kryssning vilket är jätte kul, de vi blev uppköpta av är riktigt stora på det området och nu är det vår tur att bli involverade. Kryssningsansvarig LaFleur blir super nervös bara jag tänker på det! Stockholm, Köpenhamn och Hamburg ska besökas de kommande veckorna...pirr,pirr!

Känns som att jag varit ledig i en hel evighet vilket ju är positivt. Avslappnande bokläsning och små utstickare på Västkusten har varvats med segling och en storstadsweekend. Känner mig mer än redo att skapa struktur på tillvaron igen, känns ju faktiskt inte så lite höstigt ute och mörklackade naglar och tjocka stickade koftor känns inte alltför avskräckande ;)*

Nu kör vi, blogg-höst, Mais oui!!*

4 kommentarer:

Sanna sa...

Hej vännen!

Kul att se en ännu piggare o gladare arbetssugen blommar (läs: la fleur). Blev det någon LV Neverfull när du besökte Sthlm? Själv ställde jag in min resa i sista sekund. Några dagar innan jag skulle åka fick jag en LV Lockit i present! Så istället för att stanna där några timmar i all hast så bestämde jag mig att strunta i resan, för att såsmåningom åka dit på en Weekend. Biljetterna lyckades jag sälja till fullpris:-). Ser framemot dina "dagens outfit" med Neverfull, om du köpte en sådan:). Ha d gött/Sanna (Condeco)

Anna sa...

Låter helt lovely! Ser fram emot mysig höstläsning. Längtar också efter mörka kjolar och tjocka strumpbyxor och håller som bäst på att reka kedjornas utbud i höst i jakt på gobitar innan det bästa tar slut =) Ha det gott!

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Heej vännen!Hur är det?Hur har din sommar varit?

Det blev en Neverfull GM, känns som ett bra köp!Hoppas på att trivas med den:)*

Oh my, en LV Lockit i present, u lucky girl! Den är lovely!Vad roligt!Förstår verkligen att du sparar på Weekenden, skönt att det löste sig med biljetterna! Är riktigt förtjust i Sthlm har varit där väldigt lite men hoppas på att det kommer bli fler besök inom en inte alltför avlägsen framtid!

Ha en toppen Tisdag nu! Kramis!

Mademoiselle Blueberry sa...

Anna: Precis, man borde vara ute i tid, har spanat in ett par godbitar från Hm är dock osäker på om de kommit ut i butik, rädd att de går som smör i solsken thi!

Tänk vad skönt att man är "klar" med sommaren när den nästan är slut och ser framemot nästa årstid, visst skulle det vara skönt med sol och värme året om men är säker på att jag skulle sakna hösten och vinter myset! Ha det bäst! Kraam!*