onsdag 26 augusti 2009

. Bohemian Raspberry och Mad Men.

. Nu lutar det mer åt Ashley (weiii)! Tog ett varv på Nk efter jobbet, blev ett par byxor från Filippa K (kostymbyxa som smalnar av ner till) därefter mötte jag upp Fröken A för en fika på Créperiet på Vasagatan. Lika roligt och inspirerande som alltid! Nu är jag nyss hemkommen, har förberett för hantverkare som kommer hem tidigt i morgon för att montera ihop nya köksskåp (har försökt själv men blivit galen på att det inte fungerat,hmpf!!) ser verkligen framemot resultatet!

Soonish Ben & Jerry's Bohemian Raspberry och första avsnittet av Mad Men, exciting!

3 kommentarer:

Patricia sa...

Jag finner alltid en trio med Ben & Jerry uppiggande till max! Mad Men? Jag som trodde att det var Chaneldokumentär som gällde för alla i kväll? :)

Mia sa...

Åh vad du har massa härligheter framför dig. Sett nästan hela första säsongen nu på semestern. Halva nöjet är att spana in de chica damerna - det perfekt lagda håret, alla fina klänningar med de traditionella röda läpparna. Åh.

Mademoiselle Blueberry sa...

Patricia: Ben & Jerry har en magisk effekt! Jag såg allt Chanel dokumentären efter Mad Men! Tycker att den var riktigt bra, kul att får följa med bakom kulisserna!
Vad tyckte du?

Mia: Åh vad glad jag blir! Bara sett första avsnittet men det verkar riktigt lovande! Kul!!!:)*