onsdag 19 augusti 2009

. Tankar in nuet!

. Soonish lunch, ska möta upp från K för en Sushi-lunch. weei! Avverkat 2,5 dagar på kontoret + två jourkvällar efter semestern. Har gått bra och hoppas innerligt att det kommer fortsätta att göra det märker dock på mig själv att jag är mer lätt stressad, stissig och har väldigt svårt att koppla av = No good. Det får inte bli som det blev sist kommer ihåg det som igår, mkt otrevligt! Läste i senaste Dv om att våga bryta mönster och vanor. Mycket inspirerande och peppande! Kan ofta känna mig väldigt begränsad och enkelspårig. Har bara mig själv att skylla på, våga satsa våga vinna! Förhoppningsvis kommer min arbetssituation att förändras till det bättre under hösten/vintern så att jag inte kommer behöva arbeta lika mkt jour under veckorna = mkt mer fritid och lättare att planera= Super skönt!

Positiviteten är det iaf inget fel på:)*

Inga kommentarer: