onsdag 23 september 2009

. Studio Duo + la Fleur = Sant?

. Imon är det premiär för en ny frisör för min del. Riktigt spännande, är väldigt picky när det gäller frisörer etc, "ska det va så ska det va". Går man till samma frisör var 8:e vecka, klipper, slingar, gör inpackningar etc (och betalar en hel förmögenhet) då förväntar man sig riktigt bra resultat OCH service. Trist när servicen dalar när man uppfattas som en "stammis" istället för tvärtom...men men! Ska bli riktigt skönt var längesedan jag kände mig så risig i håret som nu. Håller tummarna för Studio Duo på Södra vägen!

2 kommentarer:

Mary sa...

Tack sötaste du för inbjudan!!! Blev såå glad, hihi! Är tyvärr inte i Gbg i helgen.. Depp depp.. Hade varit så kul juh! Det är bara fint här, ska snart ut på stan och träffa en bästa vän och sen sjunga lite med kören! Är såå sugen på att shoppa lite skönhetsprodukter, lutar åt Kerstin Florian igen. Är du nöjd med Dermalogica? Jag tycker det är ett superbra märke men det saknar lite av den lyxiga touchen.. KRAAAM och hoppas du får en FAB stund hos frisören! Önskar dig en underbar helg med en toppenfest, kan ju inte bli annat med dig som värdinna ;-D

Sanna sa...

Jag har besökt Duo två ggr för luggklippn. Första gången blev jag nöjd men andra gången var frisörskan en aning stressad eftersom hon "puttade" in mig mellan två klippn och kunden som skulle ha "helklippn" satt o väntade...detta var två år sen så kan hända att de har förbättrat sig. Annars har jag hört att "Götafrizzan" på Södrav ska vara mkt skickliga.

Tack för upplysningen! Tur att jag inte har bokat tågbilj till K-hamn:-). Chanel kommer jag antagligen köpa när jag befinner mig utomlands nästa gång. Bäst att köpa medans man har råd för jag har läst ett reportage där Chanel och andra lyxmärken som LV och Hermès "prisjusteras" två ggr om året. Då handlar det om 10 - 20 %/säsong! Kommer man att ha råd med en Chanel om...10 år? Värdet kommer bara att skjutas i höjden. Titta bara på auktionsverket.se

Som tack för upplysn vill jag tipsa dig om att Rizzo i Avenyn har 30% rabatt på hela sortimentet (ej Bally) imorrn 24e och på fred 25e sept för sina medlemmar. Perfekt när det är Pay-day:-). Kram/Sanna