måndag 13 september 2010

. Maintenant

Har: Precis ätit lunch
Just nu: Sitter på kontoret och förbereder inför kvällens jour som tack och lov ser riktigt lugn ut.
Ska: Gymma efter jobbet, träffa Fröken A för en Sushi-dejt, jobba jour.
Humör: Melankoliska tankar om jobbet, annars ganska positiv
Bästa: Att jag faktiskt tagit mig samman och lugnt och fint hanterar den nya situationen på kontoret.
Sämsta: Att det kommer bli en riktigt mycket jobb i veckan + helgen.
Crawings: Nya stövlar, en ny B-Bag, Chloé Gemma bag eller Alexa bag.
Väder: Soligt

3 kommentarer:

Mia sa...

Det var inga dåliga cravings. Men jag kan bara instämma. :)

Karolin sa...

Just nu är mina cravings enbart en lägenhet. Men då har jag ju min alexa redan :)

Kidelinbloggen - Therese sa...

Vad kul med lite uppdatering här:) En Alexa i brunt eller svart eller brunt eller svart står på önskelistan här också. Har signat mig på en väntelista och hoppas att jag blir uppringd snart! :) Hoppas allt är gott med dej.