torsdag 4 november 2010

. November!

. Vart tar tiden vägen? Hinner inte med mig själv, väldigt frustrerande med följd att sidor av ett mindre smickrande jag kommer fram. Irriterad utan anledning, ledsen, jätte glad, upp och ner! Hm, har hänt en hel del känns det som. Arbetet känns mer positivt även om det fortfarande finns irritationsmoment som ligger och gnager, har spenderat ett par lovely dagar i London, har köpt en ny bil som vi får morgon (weeeii), jag har klippt page och slingat håret mörkare, varit på lyxig ansiktsbehandling och kommit i gång ordenligt med träningen etc, etc.

Ändå har jag varit med deppig än på länge de sista veckorna, vad är det för fel på mig?!

7 kommentarer:

Snart tretti sa...

Hei Lafleur!! Ble så glad når jeg fant igjen bloggen din:)

Huff, ikke så lett med deppige tanker, men da må man nok sikkert grave litt dypere for å komme over det. Ofte når man føler at man har som best grunn til å være lykkelig kan man bli litt blasert og deppa likevel. Dessuten er jo høsten litt deppa også. Jeg merker at de mørke kveldene vanligvis kan gjøre meg litt trist!

God klem fra meg, Grommis aka Grombaben:)

Kidelinbloggen - Therese sa...

Oh, kära du. Ledsen för din skull. Det är ju såklart aldrig det "materialistiska" man blir glad av men... Du har ju gått igenom mycket och hösten/vintern/mörkret tär på en kanske mer än vad man tror. Pepp pepp till dej! Försök njuta och ta vara på vad du har i stunden, lättare sagt än gjort. Kramar

Mia sa...

Inget fel, det är årstiden och stress. Stress är ett farligt fenomen. Försök o vara ute mycket, speciellt under dagens ljusaste timmar. Det låter så futtigt men i mitt fall (jag har ju en historia av sådana depperioder jag med) har det verkligen hjälpt mig. Inte alla dagar men en del.

Hur var London? Bilder önskas!!
Kram

Marys mat och vintips sa...

Du kanske är känslig för mörkret vännen..? Har ni något ljusterapi-café i götet kanske, eller investera i en sån där lampa med uv-ljus. Hoppas det löser sig. Kramar Johanna

Marys mat och vintips sa...

Kolla dessa: http://ljusrummet.com/ Massa kram

Sofia sa...

åh jag är så glad så glad så glad att du är tillbaka!!! googlade på dig ganska ofta ett tag när du försvann (lösenordsskyddade) men hade i princip gett upp! åh VÄLKOMMEN tillbaka, med dina söta tankar och vackra bilder och förgylla min vardag! kram!!!

Ms. Kidelin sa...

Skickar en liten adventshälsning och hoppas att allt är bra. Kramar