torsdag 6 januari 2011

. Bonjour happiness!

. Det är det lilla som gör det, underbar ledig dag! Kommande jourhelg känns inte alls så jobbig längre. Startade dagen med frukost på Brogyllen med Fröken A, perfekt start! Pulsade sedan vidare till Nk där det mest var riktig rea-trängsel inte direkt uppmuntrande till att handla, 30% är ju tveksam rea dessutom...på Charlotte köpte jag däremot mitt allra första Odd Molly plagg, är så nöjd. Pricken över i blev sedan ett par efterlängtade Sorel boots, weeii! Äntligen, verkligen perfekta i Göteborgs mest klassiska regn-modd-slask väder! Nu Sushi hemma...

2 kommentarer:

Ms. Kidelin sa...

Ser alldeles lovely ut! Härligt Odd Molly köp, jag har kärat ner mig lite i märket sedan en tid tillbaka och sitter faktiskt med en till sida uppe och är i högsta hugg med att klicka hem lite fina plagg. Nätshopping, mais oui.
Du är så duktig med dina macaroons, får man gå en kurs tror du, hihi.

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: Nätshopping är fantastiskt! Tänk hur det var när man inte kunde shoppa online !?? Jag är övertygad om att du inte behöver gå kurs hihi, med lite tålamod är det allt annat än omöjligt, lite pilligt men så kul när det blir bra!:) Hoppas du får en lovely helg! Kraam!