måndag 17 januari 2011

. Lundi, mais oui!

. Måndagsmorgon, försöker ladda och peppa inför en superb vecka, man har inte roligare än man för sig! Idag ska jag möta upp en god vän på lunchen och ikväll blir det Body Pump på Landala och Top Model,weeii! Lovely med ny säsong, följer inga andra serier och tycker därför att det är extra kul!;) I morgon har jag bokat in box med fröken A, ska bli super roligt, har bara tränat det en gång tidigare så räknar med ordentlig träningsvärk efteråt! Är så glad att jag tycker att det är så roligt med träningen! (Har btw gjort något jag aldrig trodde skulle hända, mina två hål i öronen har blivit tre! Trivs faktiskt riktigt bra i det!)

2 kommentarer:

Karolin sa...

Jag ser också på Top Model. Det är mitt "jag skäms för att jag tittar på det program".

Mademoiselle Blueberry sa...

Hihi, samma här!! Nästan så att det är roligt! Skönt att den anorektiska (men super söta) tjejen åkte ut idag!