onsdag 26 januari 2011

. Moi idag!

. Känner mig riktigt preppy i min Marc Jacobs kofta idag, är riktigt trött på kylan och mörkret nu. Läste en deppig prognos igår, kallare än kallast fram tom april!? Varför bor jag här uppe i kylan egentligen!? Efter gårdagens Piloxing (vet inte riktigt vad jag förväntat mig men får nog ge det ett par gånger innan jag bestämmer mig för vad jag tycker om det!) gick jag och min käraste på bio, såg Winters Bone. Där kan man tala om misär, sjukt beklämmande film...hm!

3 kommentarer:

Ms. Kidelin sa...

Blir så glad varje gång jag kikar in här och ser uppdateringar:) Love your blog! Koftan ser finfin ut! Ha en lovely dag. Kram kram

Karolin sa...

Du, den där koftan har jag kikat på. Himla fin är den! Och jag har sådana enorma flyktkäsnlor just nu. Jag vill ju bara ha lite värme och fräknar på min näsa. Är det för mycket begärt?

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: tack vad snäll du är!!:) *glad*
karolin: tycker j mkt om den!spanade på den ett bra tag innan jag slog till! Håller med dig helt och hållet, absolu inte för mkt begärt utan sund överlevnadsinstinkt! Värme o som nu tack!!