onsdag 16 februari 2011

03. Morning routines

.Min Väckarklocka ringer klockan kvart i 7, en typisk Onsdags tid!

.Frukost, Havregrynsgröt med linfrön, solrosfrön och äpplemos har blivit en god vana, no so very exotic men ändå!

. Dags att göra sig fin, sminkar mig sparsmakat till vardags, här ser ni några av mina favoriter. Ansiktskrämen kommer från Kiehls.

.Dagens kläder, lazy Wednesday i Cashmeretröja från Marc Jacobs och Skinny jeans från HM. Är dålig på att planera så det blir det som jag tycker känns bra på morgonen!

. Vi har världens minsta hiss, tacksam då jag bor på fjärde våningen!

Alltid lika spännande att baxa ut bilen ur vårt minimala garage, blir lika glad varje gång jag lyckas utan att toucha något!

Så mycket mer spännande än så här blir det inte hos mig på morgonen!:)

7 kommentarer:

Sanna sa...

Tycker att du är mer "ambitiös" än vad jag är som äter frukost hemma. Själv köper jag alltid min på "sevven" eller "prssen". Vad gäller klädseln o makeupen känner jag igen mig men så åker jag kommunalt...där har vi den största skillnaden:-). Ha en fortsatt trevlig arbetsdag PS du vet väl att man kan boka ansiktsbehandling med Dermalogica på NK DS

Karolin sa...

Jag tar också på mig det som känns rätt för dagen, eller tvingas bestämma mig till något som känns okej. Ibland byter jag kläder så många gånger att det blir en stor hög som jag måste hänga in i garderoben när jag komemr hem igen.Så himla jobbigt.

Sofia sa...

Din halsduk såg underbar ut! Hittade just hit, härlig blogg!

Junitjej sa...

Kul att se bilder från din morgon!

Clara sa...

Vad lyxigt du verkar ha det :)

emilia sa...

exotiskt eller inte, gröt med äpplemos är världens godaste!

Anonym sa...

vart har du köpt din ysl ring?