fredag 11 februari 2011

. Moi idag!

.Så här ser jag ut idag när jag myser runt hemma, vädret lockar inte direkt till att gå ut och min förskylning vill inte e med sig. Var på Carlanderska i morse för att se så att jag inte dragit på mig en öroninflammation (har/haft j ont i flera dagar) men så var inte fallet, skönt! Funderar på att baka Macarons, är bortbjudna och de är ju super söta att ta med som present!:) (btw, min chef ringde mig igår och droppade en väldigt oväntad nyhet, sjukt,hm men man ska aldrig sluta förvånas är spänd på hur mitt arbete kommer se ut framöver nu...borde vara positivt!?)

2 kommentarer:

Karolin sa...

Fin du är.

Jag tror mitt jobb också är på gång att vända. Och det känns bra.

Mademoiselle Blueberry sa...

Tack!! Weeii! Man blir ju så påverkad av jobbet så håller tummarna för att vi båda har en positiv vår framför oss!!pepp, pepp! Kramis!