tisdag 19 april 2011

. Miss hardworking

. Maintenant, Vekan spenderas på Elite i Norrköping (av alla ställen) jobb, jobb! Det är inte bara lilla bloggen som kommit i kläm efter min promotion. Har känt mig otroligt stressad och pressad, skulle kunna arbeta dygnet runt men det ska jag akta mig för att göra...hälsan i första hand, måste försöka tänka långsiktigt! Tycker självklart att det är otroligt roligt också annars hade jag lika gärna tackat nej! Nu unnar jag mig en lugn kväll, precis kommit "hem" med en ny kjol i från Dagmar, ett nummer utav Danska Cover (passar ju bra hihi!) och snart ska jag på pump på SATS, Norrköping är inte så tokigt ändå!;)

2 kommentarer:

Karolin sa...

Norrköping är himla fint. Kanske lite tråkig shopping om man inte gillar andra hand (Myrorna där gillar jag, och ner mot vattnet finns "blå huset" fyllt med möbler från golv till tak).

Jag jobbar också mycket nu, det är både jättejobbigt och jättekul på samma gång.

Melashka sa...

Du har været savnet! God arbejdslyst og skøn påske:)