måndag 25 augusti 2008

Obsessed with...

...The Hills, I LOVE it! Precis sett första avsnittet av säsong 4. Alldeles precis lagom ansträngande att se, okomplicerat, inspirerande etc! Snart avsnitt 2...Nu lyssnas det på Marie Antoinettes Soundtrack med ansiktsmask och mintgrönt Juicy set , liikie. Besök hos P + rundvandringen gick bra. Dock tveksam till om Gatenhiem är något att rekommendera till mina små Kryssningsbåtar...kanske inte. Allt jag gör känns väldigt overkligt, så svårt att förklara känner mig dock väldigt avtrubbad, känns som om jag står utanför och ser på vad som håller på att hända utan att jag kan göra något...väldigt konstigt. Något jag är väldigt glad för är att sötaste Sanna gett mig finaste nomineringen, Tack! *glad*!

Nu "Jag dödar" mest spännande boken ever, passar mitt känsloavtrubbade mood!

10 kommentarer:

Snart tretti sa...

fin blogg du har fått! :) Jeg skal se avsnitt 2 av sesong 4 i dag! Gleder meg! Ha en fin fin tirsdag, blomsten:) Stor klem

Anonym sa...

Vad fin bloggen är och vad kul att det går att kommentera nu:)
Var rädd om dig! KRAMAR

Anonym sa...

Hallå igen! Jo, gillar faktiskt Köpenhamn för det är så mysigt där. Synd bara att det regnade hela lörd. Tittade på denna på Styledrops: http://www.styledrops.com/handbags-29343.html men hade absolut inte planera köpa den om inte Gucci store råkade ligga bredvid Illum. När man fick se och prova alla väskor IRL var det omöjligt att gå därifrån tomhänt. 3250 dkk kostar väskan. Ett acceptabelt pris, precis som Speedy. En annan lustig grej är att så fort jag kom hem tog jag bilder på väskan för skojs skull. Ett kort på Guccikassen, ett på dustbag...på väskan. Upptäckte igår att en tjej gjorde precis samma sak http://forum.purseblog.com/gucci/my-first-gucci-yay-342421.html
Nu blir det leva lite snålt ett tag men absolut värt. Blogger? Me? No way! Föredrar att läsa o kommentera andras bloggar:-). Kram!

Mademoiselle Blueberry sa...

Grombaben: Tack!:)* Hoppas jag kommer trivas bra med den! Måste se avsnitt två också ja! Lovely! kramis!

Mademoiselle Blueberry sa...

Madeleine: Tack! Glad att det funkar med kommentarerna nu!:)* Ha en jätte bra Tisdag nu! Kraam!*

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Åh typiskt med regn, alltid så när man ska försöka tajma in solen hmpf! tur att det finns massa lovely shopping i Köpenhamn!;) Väskan var kanon fin!Liikie!* Gillar verkligen Speedy modellen, användbar till det mesta, rymlig men inte en "stor väska" väger ju dessutom ingenting är det likadant med Guccin? Kraam!*

Anonym sa...

Väskan väger ingenting o "luktar" lyx nu när den är som nyast:-).

Anonym sa...

Visst är The Hills underhållande ;-D Jag fullkomligt älskade Marie Antoinette-filmen! Vilket mästerverk! Och soundtracket är såå bra!!! Ha en härlig dag! Kram Mary

marysfavoriter.blogg.se
vintips.blogg.se

Anonym sa...

Ja The Hills är ju så bra! Har varit min favoritserie i flera år nu:) Fastnade direkt för det.

Mademoiselle Blueberry sa...

Mary: I couldn't agree more hihi! Lovely! Såg att Sandra (Nio till Fem) precis varit på en riktig M-A tillställning...vore inte alls fel hihi! :)* Ha en toppen Onsdag! Kram!*

Betty: Samma här, först Laguna Beach och nu The Hills! Love IT!*