måndag 25 augusti 2008

Ny vecka...

Tiden går så fort, hinner inte med någonting. Har ekonomi denna veckan, går låångsamt. Hade dessutom tänkt gå vid tre tiden, först ett besök hos P därefter historisk Rundvandring med "Gatenhielm". Jag ska gå med på "gratis rundtur" för att se om det kan vara något som är värt att rekommendera till våra Kryssningsrederier thi! Ska bli riktigt spännande, utgår från Gustaf Adolfstorg. Kommer säkert att vandra förbi min lägenhet då det titt som tätt "rundvandras" där med guider :)*

Räkningarna kallar...pust!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker faktiskt att du ser väldigt "bra" och stark ut för att vara såpass pressad av allt omkring dig! Bra att du har lämnat en länk i din gamla blogg så att man kan hitta dig på en annan plats. Annars kan det bli som förra gången att man fann dig "spårlöst försvunnen" och det är inte alltid att man har tur att man råkar springa på dig på Condeco eller någon annan stans. Gbg är trots allt rätt "stor":-). Helgen har varit hektiskt men roligt. Var i Köpenhamn/Malmö och nu är jag lycklig ägare till en ny Gucci väska. Modellen är som LV speedy men jag trivs med en väska runt handleden. Ha en fortsatt trevlig dag! mvh Sanna

Anonym sa...

Hej. Försökte kommentera häromdagen men då såg kommentarsfunktionen inte alls ut såhär så det funkad einte alls, well well... Kul med ny blogg, självklart kommer jag följa den då du är en av mina absolut favoritbloggar:) Hoppas allt ordnar sig med din familj. Kramar

Anonym sa...

Lilla söta La Fleur du har en liten NOMINERING att hämta hos mig som jag vill att du ska ha!!!
http://sannasegna.blogspot.com/2008/08/det-vrmde-mitt-hjrta.html
Kramisar

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Tack hihi!:)* Så kul att du kom fram till mig på Condeco, Gbg är verkligen stort, sällan jag "springer på någon" fastän jag är uppvuxen här och bor mitt i!? Men men!! Skulle vara så roligt om du också startade en blogg, inga funderingar på det?!

Åh vad mysigt med Malmö/Köpenhamn, Gucci väskan låter LOVELY! Vilken färg, storlek? Nyfiken hihi! Stor kraam!*

Lisa Christensen sa...

Så fin din nya blogg är!! Förstår att du går igenom svårigheter just nu så jag sänder en stor styrkekram till dig!

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: Hade inte alls tänkt på att det är sådana problem med kommentarerna på Blogspot, har själv råkat ut för det, irritation, men nu så!! Följer din blogg och är så glad att allt verkar gå så bra med lilla Saga, så glad för er skull!:)* Kraaam!

Mademoiselle Blueberry sa...

Lisa: Tack för omtanken!! Fortfarande huvudet upp och fötterna ner...kämpar på!:)* Kraam!