söndag 24 augusti 2008

Söndagen so far...

Dagen har varit så bra som den kan vara under omständigheterna, känner mig ganska stark och lugn, nöjd att veta att jag inte kan göra mer eller bättre än jag gör nu, skulle inte kunna leva med vetskapen om att jag "borde"ha ditt, "borde" ha datt innan det var försent. Var uppe hos P från ett till fem åt sedan Indiskt med Mum på Vasagatan, riktigt gott (måste äta ordentligt min mathållning har inte prioriterats på sistone direkt...)hyrde film på Vasag. också 1408, Disturbia och Bristande bevis.

Med hösten kommer förändringar och nystarter som jag varje år ser lika mycket framemot. Love att ha små projekt på gång, dagens miniprojekt var omflyttning i skåpen i köket, förstår inte varför jag inte haft mina skålar i färgordning innan?! Nytt duschdraperi, ny stavmixer (Dualit), nya växter och omklädnad av lådor i hallen står på tur! Är super sugen på att börja sticka också, blev aldrig av förra året men nu så! Borde vara den optimala, nytta med nöje! Måste tänka positivt och framåt samtidigt som jag lever i nuet, hrm!?

Snart ny vecka...hoppas på en bra vecka...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin bloggen är, vad gillar du blogspot jag är helnöjd känns mer strukturat... Hur mås det började gråta, när jag var på gamla bloggen.KRAMISAR!!!

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Tack för dina fina kommentarer de värmer verkligen, inte meningen att göra dig ledsen...allt känns väldigt overkligt, förstår inte...(antar att det är normal reaktion?) Love Blogspot, mycket mer fleibelt! Du inspirerade mig att ta steget! Stor kraaaam!*