onsdag 17 september 2008

Dagen so far...

...har flutit på bra. Har ekonomi denna veckan och känner att jag ligger ganska bra i fas vilket är skönt! Kilade till Arkaden på lunchen, provade finfina byxor från Hunkydory på Design Only och en härligt lila storstickad polo från Bruuns Bazar ´blev dock inga inköp hmpf. Årets första Chai Latte från Espresso House köptes iaf! Jummy! Höstkänslor! Skulle gått på fotboll (!?!?) med <3 i kväll (mitt kontor sponsrar IFK, fancy eller inte hihi!) men han har gått och blivit krasslig så det blir ändrade planer för min del. Lutar åt lite strosande på stan och nya Gossip Girl avsnittet, blir bra det med!:)*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du verkar ha en mysig dag, se till att kurera dig framför tvn och ät massor med frukt!

Kram stina

Anonym sa...

Tack snälla du=)
Ibland är det skönt med "bloggpaus" men samtidigt ger det mig rätt mkt att få skriva av mig. Men frågan är om man är för personlig ibland...
Ha en riktigt bra dag sötnos! KRAM