fredag 19 september 2008

Wishing and hoping and praying and...

Jag känner mig...jag vet inte vad jag känner mig, splittrad. Jag är glad att det är Fredag, ser framemot en riktigt mysig helg. Arbetet går bra, ligger bra i fas, kommer få hjälp att sälja lilla bilen (weeei, lovely!) <3 är frisk nu, bra bra bra. P har fått komma hem från sjukhuset nu, är livrädd för att det (som alla tidigare gånger) bara kommer gå bra i ca 1 vecka innan det är dags att åka in igen. Önskar av hela mitt hjärta att läget kommer vara oförändrat i åtminstonde någon/några(??) månader, känner en konstant oro vilket inte är konstigt.

Men as always måste man göra det bästa av situationen och vara positiv, pepp,pepp!:)*

1 kommentar:

Anonym sa...

Många kramar till dig sötnos.
Hoppas att du får en skön helg och kan koppla av lite!

Är också jätte trött på mitt hår och funderar också på ett klipp...
Många kramar Madeleine