fredag 12 september 2008

Dagens spontanshopping!*


Dagen har spenderats på stan, shoppade ny vinterjacka, var inte den modellen jag hade tänkt mig men tror att den kommer att bli riktigt bra. (min kamera krånglar så en liten bild får bli bra!) Den är knälång och figursydd med skärp i midjan. Ska vara riktigt varm men ändå smidig nu har jag vandrat runt som en boll i Gåsen för sista gången (förhoppningsvis;)

Har lunchat på Steinbrenner & Nyberg, soppa och tårtbuffé! Super gott! Nu väntar jag på att <3 ska komma hem från arbetet för i kväll blir det Liseberg,weei! Bättre sent än aldrig åtminstone ett besök per år hör till!

13 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Vilken kanonfin jacka, jaghoppas att kvällen blev bra det var år sen jag var på liseberg, men vi har väl samma här i stockholm att gå till lilla gröna lund och roa oss ;0)
Hoppas att allt är bra med dig tjejen och att du som vanligt ar hand om dig
Kramisar

Anonym sa...

Moonclear är ett av mina favoritmärken. Var försiktig så du inte fastnar i något bara då materialet är skört.

Mycket fin!

Anonym sa...

Snyggt! Du klär verkligen i svart ;-D

Spis, løp, les sa...

Den var kjempefin! Nå blir du god og varm til vinteren :-)

Anonym sa...

Jeei för shopping! Var så sugen att på vägen hem från Lund hoppa in på Nk och kolla jackutbudet men hanns tyvärr inte med:( Din Moncler låter hur mysig som helst.

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Tack! Det är mysigt med "nöjesfält" är inte den höjdpunkt som de var när man var yngre men tycker fortfarande att det är jätte mysigt att promenera runt där! Var väldigt höstigt nu men inte lika mycket folk som mitt i sommaren....take care darlingen! Stoor kraam!*

Mademoiselle Blueberry sa...

Stina: Tack! Det skulle vara mer hållbart än det allra mest glansiga materialet men safety first, vill inte släppa ut de dun som ska hjälpa till att hålla värmen hihi!:)*

Mademoiselle Blueberry sa...

Mary: Thank u! Nu väntar jag bara på kylan!;)*

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: Tack! Hoppas på att jag kommer att trivas med den, det känns så nu! "Lite" för varmt att känna efter bara!

Mademoiselle Blueberry sa...

Kamilla: Tack! Jeei! Väntar på minusgrader!

Anonym sa...

ahh men det låter mysigt det med:) underbart med höstmys!! och spontanshopping;)

Anonym sa...

Dunjackor är svårt- särskilt om man vill se cool ut. Men den där ser grym ut.

Anonym sa...

Dunjackor är svårt- särskilt om man vill se cool ut. Men den där ser grym ut.