tisdag 23 september 2008

Äntligen!!

Kryssningsbåten gick galant, Götalejon som spelade vid avgången var troligtvis också nöjda då de klarade sig från regna och blåst i motsats till förra avgången, hrm! Åkte direkt hem till M&P, gick efter omständigheterna bra. Fick med mig en burk med Plommonmarmelad, morgondagens lunch, en påse med äpplen och halsduken som sötaste M precis stickat klart, weei! Är jätte nöjd med den, kanske kan tyckas vara lite konstig färgkombination men den ska vara sådan !:)* I love it!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tror jag ska be min mor att sticka en fin halsduk, eller kanske ve och fasa ta tag i det själv. Stickning är nog den enda handarbetsform som jag aldrig behärskat.

Snart tretti sa...

Fresheste søteste Lafleur! Håper ting går bra med P? Tenker på deg, det skal du vite!

Herlig med onsdag da, håper du får en superdag! KLEM

Anonym sa...

Jag tycker du har så coolt jobb ! Är det ditt "drömjobb" ?
Jag var på Åhléns igår typ vid 13-tiden !! Jag såg nog aningens nervös ut eftersom jag skulle till tandläkaren ;) ganska svartklädd, utsvängda jeans och flats. Häftigt om det var lilla moi du såg !
Hoppas du har en bra & stabil soliga arbetsdag. Kram kram.

Mademoiselle Blueberry sa...

Olyckssyster: Jag vill också lära mig sticka, super kul juue!!:)*

Mademoiselle Blueberry sa...

Grombaben: Det går värre än värst med P hm, men det är inte mycket att göra, måste försöka klara oss igenom det bara...Tack för omtanken!:)* Kraam!*

Mademoiselle Blueberry sa...

Malin: Aah, då måste det ha varit du! kul! Huuh för tandläkaren, inte nog med att det är obehagligt, riktigt dyrt är det också hmpf! Jag kan nog säga att det är mitt "drömjobb" väldigt flexibelt, händelserikt etc! gillar det verkligen!:)*

Spis, løp, les sa...

Det skjerfet var kjempefint! Kanskje jeg skal strikke litt selv?

Mademoiselle Blueberry sa...

Kamilla: Tack! Det tycker jag absolut! Jag ligger i startgroparna för att börja! Så pyssligt!