måndag 29 september 2008

Ny vecka, nya möjligheter...

Måndag morgon och jag känner mig spralligt positiv vilket gör mig glad!! Känns som att jag har kontroll på det som jag kan ha koll på, veckan ser dessutom riktigt lugn ut. Jour Onsdag + Torsdag kommer inte bli några problem:)* Hoppas att det fortsätter så. Jag älskar att det är höst nu, känner mig välförberedd med min nya Moncler, hemstickade halsduk, tjocka strumpisar, Uggs, Hunter Wellies etc, nu kan inga väder sätta käppar ihjulet! (Får se om det låter likadant efter långa tider med mörker, regn och slask hihi!)

As always är det det lilla som gör det, veckan som kommer ser jag framemot att...

* Träffa Fröken A för en fika,
* Gå ut och äta med käraste.
* Börja läsa Peter Robinsons "Friend of the devil"
* Få sålt min bil (det är nära nu hihi!)
* Ta ett par ordentliga promenader / löpturer.
* Se nya Gossip Girl avsnittet, jag är fast!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det så, måste ha saker att se fram emot. Jag satt preci soch funderade vad för "happenings" jag ska fokuser på...thi. Naiv kanske...

Mademoiselle Blueberry sa...

Therese: Inte alls naivt, smart, mysigt, roligt, avkopplande etc! Man måste fokusera på det lilla goda! Kramis!*