måndag 22 september 2008

Om La Fleur själv fick välja...

...Skulle saker och ting självklart varit väldigt annorlunda än de är nu men vissa saker kan man tyvärr inte påverka (Bittra erfarenheter). Jag kan däremot säga att jag längtar så otroligt mycket tills allt det här är över, så otroligt slitsamt och utdraget. Jag längtar efter att ha tid för mig själv, kunna ha en hel helg utan ett enda "måste" eller "borde". Kommer inte ihåg hur det är inte känna mig konstant ledsen orolig och stressad.

Jag har 8,5 veckors ledighet att ta ut nu, kommer komma väl till pass. Jag ska resa, träna, vara social, skaffa en liten hund, ta hand om mig själv...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mycket tid att ta ut.
Det låter som om du har riktigt bra planer för den ledigheten.
Hopas du snart kan ta den, så att du kan få göra allt det roliga =)

Kram

Anonym sa...

En hund är bland den bästa trösten man kan ha. De finns där i vått och torrt och dömer en aldrig.

♥ Sanna ♥ sa...

Vad otroligt härligt hoppas att du tar hand om dig ordentligt nu och njuter av höstvädret så gott det går
Kram

Anonym sa...

Vad härligt att få en så lång semester:) Vad planerar du att resa? och vad hade du tänkt köpa för hund?:)