fredag 19 september 2008

Soonish weekend!

Weei, super skönt! Mindre än en timma kvar på kontoret nu!:)* Kvällen ska spenderas hemma hos Herr O tillsammans med <3, jag ska baka äpplekaka och de ska laga mat, perfekt hihi! Ska se Sex and The City filmen (andra gången) Herr O har inte sett den något han borde vara ganska ensam om. Ska bli super mysigt.

Har idag snöat in på att att klippa en kortare, lite ovårdad page med lång sne-lugg...hm, så otroligt trött på mitt hår som det är tror att jag skulle trivas bra med att ha det kortare, ångrar jag mig så växer det ju ut, eller!? vad tros?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du skulle passa jättebra i en kortare frisyr. Har ju inte träffat dig men jag har ju sett några bilder.

Ska själv också gå kort (kortare) snart. Är extremt trött på mitt långa hår.

Spis, løp, les sa...

Jeg tror du blir kjempefin med kortere hår. Og: Det vokser jo ut igjen hvis du ikke liker det :-)
Selv skal jeg til frisøren på tirsdag, det er det beste som fins!
Ha en super helg :-)

Anonym sa...

Jag blir titt som tätt sugen på att klippa mig kort också. Samtidigt älskar jag mitt långa hår...
Men som du skriver så växer det ju alltid ut!
Så jag säger, go for it!!

Hoppas du får en riktigt härlig helg.

Kramar

lara sa...

Love the picture of the 2 :)

♥ Sanna ♥ sa...

Jag tror att du skulle passa perfekt i kort hår det passar och blir så snyggt på nätta små personer, och hår växer alltid ut jag klipper mig för att sen vilja ha långt igen och så låter man det växa igen för att sen vilja klippa sig ja du jag verkar aldrig kunna bestämma mig ;0)
Hoppas att allt är bra med dig tjejen
Kram!

Mademoiselle Blueberry sa...

Tack alla för kommentarer, rädd för att jag fegat ut redan hmpf! Hade inte varit ett svårt beslut om håret hade vuxit ut på några veckor om man skulle ångra sig...åh så svårt...får lägga det på is!:)*