tisdag 28 oktober 2008

Frågor från sötaste Kamilla!:)*

1. Hvor trener du? - Hm...inte någonstans nu, tyvärr. Springer då och då, promenader när lugnet infinner sig, men det ska bli ändring på det. Utan tvekan. Saknar verkligen att träna ordentligt. Snart så!!

2. Hvilken Ben&Jerrys is er din favoritt? - Oh my, otroligt svårt att välja. Raspberry Bohemian, Halfbaked eller Cookiedought måste jag nog säga...

3. Hva liker du best å trene? - Spinning och löpning!

4. Favorittprogram/serie på tv? - Ser nästan aldrig på TV och jag följer faktiskt ingen serie just nu, ser dock på Gossip Girl och Lost (om det nu räknas!)

5. Hva er din favorittby i Europa og hvorfor? - Paris utan tvekan, hade jag besökt fler städer i Frankrike någon längre tid hade jag säkert blivit lika förtjust i dem.

6. Hva så du sist på kino? - Bonjour Sagan!:)*

7. Hva er ditt favorittprodukt på badet? -Hm...

8. Vin eller øl? - VIN, dricker inte öl...

9. Er du redd for finanskrisen? - Nope!

10. Hvilken bok leste du sist? - Läser Peter Robinsons "Friend of the devil" nu...innan dess "Jag dödar"

Nu 10 frågor från mig som jag hoppas att Mary, Madeleine och Mia vill svara på !:)*

1.) Vilket är ditt drömyrke? 2.) I vilken stad skulle du helst bosätta dig i? 3.) Vilka hudvårdsprodukter föredrar du? 4.) Favorit serie? 5.) Katt eller hund? 6.) Vilka är dina största prioriteringar i livet? 7.) Vad läser du helst? 8.) Vad fikar du helst? 9.) Favorit Muffinsrecept? 10.) Vart tillbringar du din drömsemester?


enjoy;)*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, spännande ;-D Sätter genast igång! KRAM

Anonym sa...

Vad kul. Ska klura på det=)

Gulligt med ett nallebud och hoppas den lilla björnen kan muntra upp dig lite=)
Många många kramar