tisdag 28 oktober 2008

My new baby...

Nokia E71, love it, love it, love it!:)*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser cool och avancerad ut. Hoppas du har en bra dag, söta La fleur =) Kramar från mig.

Mia sa...

Måste vara ett tecken från ovan. Gissa vem som tappade sin redan handikappade mobil i golvet. Var kan jag läsa på mig om den? Är den lätthanterlig? Jag är som Carrie i den bemärkelsen, kan knappt skriva ett SMS!

Kram M

Mademoiselle Blueberry sa...

Malin: takc!:)*

Mia: Ojoj, se där ja det måste vara ett tecken thi!:)* Jag läste faktiskt knappt om den innan jag köpte den utan var inne i ett otal olika butiker och kom slutligen fram till att den är "the one" Jag tycker att den är ganska lätthanterlig, hade en nokia innan också och gillar deras upplägg! Det är ingen "kill-telefon" iaf inte för någon med stora händer/fingrar då knapparna faktiskt är väldigt många och super små men jag tycker inte att det är något problem:)* (säkert inte du heller!)Jag är absolut inte teknisk av mig och vill bara att det ska fungera så smidigt som möjligt och det tycker jag verkligen att den gör!:)* Den finns i vitt också, super fin!! Lycka till och ha en toppen Onsdag! Kramis!*

Anonym sa...

Nokia is the best, hihi ;-D