onsdag 1 oktober 2008

Mercredi...

Guess, vem som är en bil fattigare idag, weei! Gick riktigt smidigt igår, känns självklart jätte skönt men samtidigt lite sorgligt. Min första alldeles egna större affär! (Lägenhet etc har jag inte skött själv, hrm!) I'm a good girl. Gårdagskvällen var toppen, mötte upp käraste vid Söder Södravägen efter mitt besök hos P. Var första gången vi var där, riktigt god mat, bra priser, mycket folk. Bra Tisdagsmat!:)*

Har ramlat in ganska mycket arbete under natten så jag känner mig smått stressad, flera anlöp med kort notis, no me like. Mycket jobb, stress, ändringar men men det är ju det jag har betalt för, att lösa problem. Har jour i kväll, har planerat in en fika tillsammans med Fröken A, hoppas verkligen att jag ska hinna med det...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, grattis! Ja, jag fäster också lite känslor vid mina ting, när jag var liten grinade jag varje gång vi lämnade en stuga i fjällen eller västkusten (kanske inte lika allvarligt för dig då ;) och när vi sålde bilar.. Hum.. Ska också sälja min första bil nu, men den stannar i familjen för sambons familj ska ha den.

Maila mig din adress gumman så ska du få något fint med posten ;) Hoppas du får en fin dag! Kram

Anonym sa...

Va kul att det gick bra. Men samtidigt förstår jag att det är lite ledsamt att bli av med lilla bilen...

Hoppas att allt går bra under jouren så att du hinner med fikan ;)

Kramar

♥ Sanna ♥ sa...

Kände lika dant när jag sålde min söta lilla bubbla som var min första bil (jag tycker ju dom är gudomligt söta fortfarande alla gamla bubblor) Jag hoppas att jouren går bra och att allting börjar ordna upp sig för dig och familjen
Kramisar!

Mademoiselle Blueberry sa...

Mary: Hihi, då är jag inte ensam! Är rädd för att det inte finns någpt bot på det utan att den är en naturlig reaktion när man lämnar något man verkligen tycker om hihi! Det ska inte vara lätt!Vad skönt att kunna lösa bil-affär inom familjen, perfekt ju!

Åh vad gullig du är!! Mejl kommer! Tack snällaste hur gulligt som helst av dig!! Kramlikraam!

Mademoiselle Blueberry sa...

Mary: Du måste säga till om du ångrar dig!;)*

Mademoiselle Blueberry sa...

Linalotta: Fikades ordenligt igår, glad! Blir alltid lika besviken när jag inte hinner med saker som planerats in (händer ofta när jobbet är som det är hmpf!) Kraam!*

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Åh bubblor är ju så underbart söta!! Skulle mer än gärna vara ägare till en hihi! Det kommer inte "ordna sig " med familjen men vi försöker göra det bästa av situationen! Hoppas att allt är bra med dig! Kramis!*

Anonym sa...

Vad jobbar du med?

Mademoiselle Blueberry sa...

Anonym: Jag är skeppsmäklare!:)*