fredag 3 oktober 2008

Not very glamorous...

Detta låg i min brevlåda när jag kom hem igår, glad! Var precis att boken gick ner i mitt postfack, alltid lika skönt att slippa springa och hämta paket! I helgen ska det läsas, har precis börjat på Peter Robinsons "Friend of the devil", love it!

Har varit på "Vårdplanering" för P idag, Hospis nästa. Har blivit garanterade plats på "Bräcke" om det nu hinner bli någon plats ledig...riktigt tufft, jobbigt, påfrestande, ledsamt. OFATTBART. Men så är det, det som känns bra är att det "Bräcke" ska vara det bästa stället man kan vara på här...liten tröst i det stora hela men det känns naturligtvis väldigt olustigt...

3 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Vad handlar boken om???
Vad är det P ska bo nån stans vad är Bräcke?
Hoppas att du får en fantastisk helg
KRAM

Mademoiselle Blueberry sa...

Sanna: Jag har inte börjat läsa den ännu men som jag har förstått ska det vara en bok om att finna ett inre lugn och lycka, hm!? Spännande iaf. Hospis är ett ställe som man bor på sin sista tid om man är för dålig för att vara hemma, mkt bättre och mer lugnande och hemtrevlig miljö än på sjukhus...önskar dig en super helg! Stor kraam!*

Anonym sa...

Många kramar till dig gumman!
Hoppas att du får en mysig helg och var rädd om dig!
Många kramar!!!!!